2. 12. 12

Za nedeljsko branje

Lahko si preberete članek, ki je bil objavljen 7. 1. 2007 v Nedelu.














Ste opazili, da so na seminarski blog čisto pozabili?
Vaš odziv na vsebino članka bom z veseljem prebrala v komentarjih spodaj :)

Želim vam lepo nedeljo, se vam oglasim spet v ponedeljek.

2 komentarja:

  1. Moj prvi blog datira v leto 2006. Bil je priloznostne narave,o potovanju po USA. Namen je bil stik s prijatelji in druzino doma. Ta blog je potem seveda usahnil, po vrnitvi.
    Moj drugi blog je bil precej bolj dnevnisko obarvan, pac zdelo se mi je, da moram nekomu nekaj povedat in sem zacela pisati blog.
    Potem pa je prisla stistka s casom, idej zmanjkovalo in ko sem se vrnila iz porodniske, sem se vedno bolj zavedala, da dajem svojo osebnost javnosti na dlan. Zato je tudi ta usahnil. Ko sem enkrat nekaj guglaga in je pod prvimi zadetki vrglo ven mojo sliko iz mozevega bloga, sem se odlocila, da se je treba malo umaknit.
    Nisem pristas, da vsi vse vedo o meni, pa ko delas z ucenci je stvar malo bolj delikatna.
    Sama pa sicer podpiram bloge, dokler so dobro zamisljeni, niso zaljivi in z dobrim namenom (ni pomembno kaksnim).
    Ta seminar pa mi je odprl nova "vrata", saj nikoli nisem razmisljala o tem, da bi lahko blog bil taksne narave. Resnicno super ideja!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimivo se mi zdi, da je članek iz leta 2006. Takrat je bil blog očitno tista prava stvar. Ali je danes temu še vedno tako? Mislim, da ne. Sicer so blogi dokaj razširjeni, vendar če pogledamo generalno sliko, mislim, da nekega občutnega vpliva na življenje slehernika nimajo. Ne morem ravno reči, da so muha enodnevnica; bolj so muha par-letnica. Ali ni marsikatera stvar v preteklosti šla po isti poti, npr: irc, msn, yahoo...
    Zdaj so že nekaj časa "in" spletna omrežja, predvsem Facebook. Kako dolgo še? Dokler se spet ne pojavi nekaj novega...

    OdgovoriIzbriši