15. 12. 12

Za zaključek

vas prosiva, da napišete vaše mnenje o tem blog seminarju.

Se vam je zdelo koristno, poučno?
Ste zadovoljni?
Imate kakšen predlog za izboljšavo?
Kako je bilo tako delo všeč vašim učencem? 

Zahvaljujeva se vam za odlično sodelovanje in vzorno delo.
Uspešno delo še naprej!

Marija in Janko

14 komentarjev:

  1. O blogu sem se naučila nekaj novih stvari in dobila kar precej idej. Verjetno jih bom uporabljala še naprej. Dobila pa sem tudi motivacijo, da naredim blog tudi v druge - ne šolske - namene.

    OdgovoriIzbriši
  2. Seminar mi je bil všeč. Naučil sem se urejati blog in filme. Mislim, da so blogi uporabni predvsem za posamezna področja oz. specifične naloge.
    Učencem je bil blog všeč in mislim, da ga bo večina oz. zainteresirani uporabljali.

    OdgovoriIzbriši
  3. Na tem seminarju sem se naučila nekaj veščin dela z računalnikom, ki jih bom z veseljem uporabila pri pouku, ker vem, da bo ta način poučevanja še bolj motiviral učence za učno delo.

    Stanka

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo pozdravljeni,
    seminar se mi je zdel zelo zanimiv, poučen in koristen. Sicer sem imela na začetku nekaj težav, kasneje pa je delo lepo steklo. Tudi učenci so bili z rabo bloga pri pouku zadovoljni in jih je tako delo zelo motiviralo. Menim, da ga bom v prihodnje še uporabljala, predvsem pri starejših učencih.
    Še enkrat hvala za prijetno druženje in uporabne informacije.
    Monika K.

    OdgovoriIzbriši
  5. Seminar je bil zelo pouče, naučila sem se veliko novega in dobila veliko idej, ki jih bom tudi sama uporabila.
    Učenci so bili zadovoljni in bi želeli večkrat ponoviti tako učno uro.

    OdgovoriIzbriši
  6. delo na seminarju se mi je zdelo najprej še malce v zraku, ampak ko sem v to vložila več časa, se mi zdi, da so blogi zelo uporabna stvar in jih bom zagotovo še uporabljala. Dosti bolj mi je všeč kot i-tabla ali spletna učilnica. Učenci - tečajniki so pri tem tudi uživali in so mi že rekli, da bodo veseli še kakšnih novih objav. Se je pa treba malce potruditi, saj brez muje se še čevelj ne obuje.
    SV

    OdgovoriIzbriši
  7. Koristno pri samem seminarju se mi je zdelo učenje izdelave bloga, ker bom to pri pouku tudi uporabljala. Ustvarjanje fotozgodbe se mi je zdelo precej težavno, ker nisem poznala programa, v katerem sem jo izdelala.
    Učenci so bili z uro zelo zadovoljni in so izrazili željo, da izdelam blog, s pomočjo katerega bodo lahko utrjevali snov in se pri tem tudi zabavali.
    Karmen Koželj

    OdgovoriIzbriši
  8. delo na seminarju se mi je zdelo najprej še malce v zraku, ampak ko sem v to vložila več časa, se mi zdi, da so blogi zelo uporabna stvar in jih bom zagotovo še uporabljala. Dosti bolj mi je všeč kot i-tabla ali spletna učilnica. Učenci - tečajniki so pri tem tudi uživali in so mi že rekli, da bodo veseli še kakšnih novih objav. Se je pa treba malce potruditi, saj brez muje se še čevelj ne obuje.
    SV

    OdgovoriIzbriši
  9. Seminar je bil zelo koristen, saj sem spoznala nov način motiviranja učencev in tudi prednosti bloga.

    Všeč mi je bilo, da sta bila učitelja zelo ažurna in vedno na voljo za pomoč. Odziv na oddane naloge je bil zelo spodbuden in je pripomogel tudi k moji motivaciji.

    Učenci so blog zelo dobro sprejeli, v njem vidijo možnost ponavljanja in utrjevanja snovi. Mislim, da je blog krasen virtualni prostor, kjer lahko spoznajo šolo na igriv način.

    OdgovoriIzbriši
  10. Mislim, da bil seminar pouče. Naučila sem se delati spletnik, pomagalo mi je razumeti uporabo spletnih učilnic.
    Učencem je delo bilo zelo všeč. Misli, da je uporabno.
    Srečno še naprej

    OdgovoriIzbriši
  11. Super seminar! z blogom sem se srečala prvič, vendar ga bom zagotovo še uporabljala. Dijaki so bili navdušeni, jaz pa zadovoljna, da znam nekaj, kar je dijakom všeč in blizu. Imela sem velike težave s tehniko (nisem znala naložiti, povezati ...) in mi je pomoč sodeluječih prišla zelo prav. Za popestritev pouka bo bloganje super.
    Nataša

    OdgovoriIzbriši
  12. Super seminar! z blogom sem se srečala prvič, vendar ga bom zagotovo še uporabljala. Dijaki so bili navdušeni, jaz pa zadovoljna, da znam nekaj, kar je dijakom všeč in blizu. Imela sem velike težave s tehniko (nisem znala naložiti, povezati ...) in mi je pomoč sodeluječih prišla zelo prav. Za popestritev pouka bo bloganje super.
    Nataša

    OdgovoriIzbriši
  13. Ker pišem ta komentar že tretjič... Blog je kul.

    OdgovoriIzbriši
  14. Seminar mi je bil všeč. Naučila sem se delati blog in narediti filmček, kar je bila moja želja že nekaj časa. Sodelovanje s kolegi me je spodbudilo k razmišljanju saj sem dobila ideje za izboljšanje svoje spletne učilnice. Nimam predlogov za izboljšavo seminarja.
    Učencem je bilo sodelovanje na ta način zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši